سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://madaramzahra.ParsiBlog.com
دلیه دیگه....هرچی تو دلمه میزارم 
آخرین مطالب
لینک دوستان

 

 

* من باز به همه این آقایانی که می خواهند نطق کنند و اعلامیه بدهند و نمی دانم نامه سرگشاده بفرستند و از این مزخرفات، به همه اینها اعلام می کنم برگردید به اسلام، برگردید به قانون، برگردید به قرآن کریم، بهانه درست نکنید که اسباب این بشود که شما همه به انزوا کشیده شوید. من به بسیاری از شما علاقه دارم و میل دارم که همه به قانون عمل کنند و همه در جای خود باشند و چنانچه اینطور نباشد، مسأله طور دیگری خواهد شد. (صحیفه امام، جلد14، ص415)

* نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می کنی قانون را قبول نداری. قانون تو را قبول ندارد. نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها. مردم که به قانون اساسی رأی دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا شود. هرکس از هرجا صبح بلند می شود بگوید من شورای نگهبان را قبول ندارم، من قانون اساسی را قبول ندارم، من مجلس را قبول ندارم، من رئیس جمهور را قبول ندارم، من دولت را قبول ندارم. نه! همه باید مقیّد به این باشید که قانون را بپذیرید، ولو خلاف رأی شما باشد. باید بپذیرید. برای اینکه میزان اکثریت است، و تشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست، میزان است که همه باید بپذیریم. (صحیفه امام، جلد14، ص378)

* اگر یک جایی عمل به قانون شد و یک گروهی در خیابان بر ضد این عمل، بخواهند عرض اندام کنند، این همان معنای دیکتاتوری است که مکرر گفته ام قدم به قدم پیش می رود، این همان دیکتاتوری است که به هیتلر مبدل می شود انسان، به استالین انسان را مبدل می کند. اگر قانون در یک کشوری عمل نشود، کسانی که می خواهند قانون را بشکنند، اینها دیکتاتورانی هستند که به صورت اسلامی پیش آمده اند یا به صورت آزادی و امثال این حرفها. اگر همه این آقایان که ادعای این را می کنند که ما طرفدار قوانین هستیم، این ها با هم بنشینند و قانون را باز کنند و تکلیف را از روی قانون معین کنند و بعد هم ملتزم باشند که اگر قانون بر خلاف رأی من هم بود من خاضع ام، اگر بر وفاق هم بود من خاضع ام، دیگر دعوایی پیش نمی آید؛ هیاهو پیش نمی آید. (صحیفه امام، جلد14، ص415)

* راه درست، راه قانون است. همه تابع قانون باشند، همه تسلیم قانون باشند. گاهی ممکن است یک قانون، صددرصد درست هم نباشد، اما از بی‌قانونی بهتر است. گاهی ممکن است در یک بخشی، یک خطائی هم از مجری قانون سر بزند که من و شما بفهمیم او در اجرای قانون این خطا را کرده است؛ اما اگر نتوانیم آن را از طریق قانونی اصلاح کنیم، تحمل آن بهتر است از این‌که باز بی‌قانونی کنیم. (حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار اقشار مختلف مردم، 25 اردیبهشت 92)

* در هر قضیه‌ای، در هر حادثه‌ای ممکن است یک عده‌ای قبول نداشته باشند، معترض باشند. چگونه باید اعتراض را نشان داد؟ قانون، راه معین کرده است. چرا قانون‌شکنی کنند؟ چرا برای مردم هزینه درست کنند؟ چرا کشور را دشمن‌شاد کنند؟ چرا برنامه‌هائی را که عفونت تصمیم‌گیری‌ها و ترفندهای دشمن از آن بلند و آشکار است، اجرا کنند؟ قانون، راه معین کرده است. آنجا ما گفتیم، به همه هم گفتیم، همه‌ی اطراف قضیه هم ملزم بودند که بر طبق آنچه که گفته شده است - که مرّ قانون است - عمل کنند. چرا نکردند؟! (حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز 19 دی)


[ دوشنبه 92/2/30 ] [ 5:36 عصر ] [ حسین عزیزی ] [ نظرات () ]

 

 

 

بارها و بارها از دوستان هم پایگاهی و مسجدی و مذهبی ام شنیده ام ، به لنکرانی رای میدهی یا جلیلی ؟!

و همیشه از بنده ی حقیر و ناچیز با کمال تعجب شنیده اند که رای من نه جلیلی است و نه لنکرانی

و بلا استثنا سوال بعدشان این بوده که :
" چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس به کی رای میدی ؟!!!! "
به همه ی شما دوستانم عرض می کنم، رای ما رای به گفتمان رهبر و مقتدا و مولایمان امام خامنه ایست ، شخص و هیچ شخصیتی برایمان ملاک نیست، خوشگل بودن و ریش دار بودن و ...برایمان مهم نیست

رای بنده در حال حاضر سعید جلیلی است ولی نه بخاطر سعید جلیلی بودنش، بخاطر اینکه با تحقیقاتم رسیده ام به اینکه ایشان گفتمان رهبری را دنبال می کنند و لا غیر . سعید جلیلی را اگر دوست داشته باشم به همان اندازه لنکرانی را هم دوست دارم و همچنین زاکانی را، چرا که هر سه را اینچنین دریافته ام و میدانم که هدفشان چیست و پیرو چه خطی هستند و مسیرشان ناکجا آباد نیست ولی جلیلی را در این مسیر موفق تر می بینم!

پرسیدند اگر جلیلی کناره گرفت چه /.؟
مطمئنا به لنکرانی رای خواهم داد ...


دوستان من ، بدانید هدف ما شخص نیست، نیت و هدف ما انقلاب شیعی جمهوری اسلامی ایران است و همه گیر کردنش در جهان بشریت...خدایی نکرده نکند با تعصب به یک فرد رای بدهیم و فردا وقتی از ما خدایی نکرده باز سوال شد چرا به فلانی (احمدی نژآد) رای دادی جوابی برای گفتن نداشته باشیم، در صورتی که می توانستیم سرمان را بالا بگیرم و بگوییم ، چون ایشان تنها کسی بودند که گفتمان رهبری را دنبال می کردند به ایشان رای دادم و نمی دانستم منحرف می شوند!

پس اگر به گفتمان رهبری رای دادیم ، آنوقت است که در هر صورت پیروزیم


برماست که از رهبر خود اهل اطاعت باشیم

در راه سرفرازی حق در پی فرصت باشیم

تا فتنه گر پست کسی را نفریبد

تکلیف چنین است که دنبال بصیرت باشیم



یِا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ إَن تَتَّقُواْ اللّهَ یَجْعَل لَّکُمْ فُرْقَاناً وَیُکَفِّرْ عَنکُمْ سَیِّئَاتِکُمْ وَیَغْفِرْ لَکُمْ وَاللّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

اگر تقوی پیشه کنید خداوند برای شما نیرویی قرار می دهد که

به وسیله آن حق را از باطل تشخیص می دهید.

قرآن کریم - انفال، آیه 29


[ شنبه 92/2/28 ] [ 2:54 عصر ] [ حسین عزیزی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

انتقادم کنید...دوس دارم....عاشق حاج عبد الرضا ...پایه ثابت هییت میثم مطیعی...مداحی میکنم.میگن صدات بد نیس..برام دعا کنید خیلییییییی زیاد.هم ازدواجم هم درسم رو به راه شه... خیلی ظاهرم مذهبی نیس.اصلا خشک نیستم.کلا پسر خوبیم دیگه.ماس فروش که نمیگه ماستم ترشه😜
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 60973