سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://madaramzahra.ParsiBlog.com
دلیه دیگه....هرچی تو دلمه میزارم 
آخرین مطالب
لینک دوستان

(قبل خواندن باید بگم جملات داخل پرانتز نوشته بنده است )

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور محترم مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی آقای خامنه ای مدظله العالی
با عرض سلام و ارادت کامل(مطمئنید ارادت کامل دارید ؟)،
همان روزی که تأئید امام بر رهبری حضرتعالی را از زبان ایشان شنیدم همواره آن نظریه را در مواقع لازم بیان کرده ام تأئید صلاحیت برادر آقای هاشمی را هم شنیدم زیرا امام بعد از نام جنابعالی نام ایشان را هم ذکر کردند( این قسمت نامه یعنی هم تراز کردن مقام معظم رهبری با حجت السلام رفسنجانی : یعنی اگر ایشون صلاحیت ندارند شما هم صلاحیت ندارید. یادمون نره که سن هاشمی را جدیدا با سن اقا میسنجن ).
خوشبختانه و به حق حضرتعالی مورد رأی خبرگان قرار گرفتید ، لذا لزومی نمیدیدم تا ذکری در این مورد از ایشان به میان آورم. ( آیا تایید امام خمینی بر رهبری امام خامنه ای و هاشمی در ذکر این نامه الزامی داشت ؟ آیا قیاس مع الفارغ نبوده ؟ )
اما متاسفانه امروز که می بینم شورای نگهبان دست به رد صلاحیت ایشان برای ریاست جمهوری زده است، خواهرانه تذکر می دهم( آیا دختر امام بودن یعنی به شخص اول مملکت تذکر بدهد. امام زمان : در حوادث و رخدادهایی که واقع می شود به روایت کنندگان حدیث ما رجوع کنید که آنان حجت من بر شمایند و من حجت خدا بر آنانم. آیا لفظ تذکر می دهم در کلام یک فرد عام بر حجت امام زمان جایزه ؟؟ ) که این کار هیچ معنایی جز فاصله انداختن بین دو یار امام و بی توجهی به شوق و اقبالی که مردم کوچه و خیابان به نظام و انتخابات پیدا کرده است ندارد( القای رای حداکثری مردم به هاشمی ).
من مدعی نیستم (قرار هم نیست مدعی باشید زیرا امام می فرمایند : میزان حال افراد است ، که نه حال جسمی هاشمی خوب است و نه حال سیاسی ) که آقای هاشمی امروزی همان فرد دیروزی است زیرا این تغییرات در تک تک مردم در گذر زمان رخ داده است وَمَا أُبَرِّیءُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ» اما جدا شدن تدریجی شما از هم بزرگترین لطمه ایست که به انقلاب و نظام وارد میشود ( آیا انقلاب بر شخص بنا شده یا ارمان انقلاب مهم است ؟؟؟ خیر این انقلاب بر شخص نیست . لطمه به نظام زمانی وارد شد که فائزه هاشمی و مهدی هاشمی برای همان مردمان کوچه و خیابان کری تقلب می خواندن ...اگر تقلب بود چرا این دوره هاشمی شرکت کرد .)
چنانچه امام همیشه میفرمودند: این دو وقتی با هم باشند خوبند. خواهشمند است در این امر مهم دخالت ( ایا نظر رهبری در این مسئله دخالت خوانده میشود ؟) فرمائید و نگذارید که یک حرکت ( کدام حرکت ؟ ایا عمل به قانون یک حرکت ایست که تلاشها را خراب می کند ؟ مگر شما ها چه تلاشی کرده بودید ؟ هاشمی را راضی کرده بودید به میدان بیاید ؟ یا بارها به خارج رفته و برای همان مردم کوچه و خیابان برنامه ریخته بودید ؟ایا منظور از تلاش یعنی اینکه وثیقه داده اید تا مهدی هاشمی ازاد شود و در انتخابات با آقاجانش قدم بردارد که اگر رای اورد حکومت کند و اگر رای نیاورد بوق انتخابات ازاد نبود را بفشارد ؟) همه تلاشها را خراب کند و نشان دهید که چرا امام میفرمود : « ولایت فقیه برای آن است که نگذارد هر کس هر کاری دلش می خواهد بکند و ولایت فقیه می خواهد جلوی دیکتاتوری را بگیرد »( عمل به قانون کی دیکتاتوری بوده که رهبر جلویش را بگیرد .. مگر در راس شورای نگهبان یک نفر نشسته که این چنینی می گویی ؟ حواست را جمع کن به که نامه نوشته اید .. اون از نامه بدون سلام و السلام هاشمی این هم از نامه شما ...)

خواهش میکنم فلسفه وجودی ولایت مطلقه فقیه را یک بار دیگر عینّیت ببخشید ( آیا عینیت بخشیدن فلسفه ولایت مطلقه فقیه این است که به هاشمی تایید صلاحیت بدهند ؟ یعنی اینقدر ولایت مطلقه فقیه کوچک است که فقط در صورت تایید صلاحیت گرفتن عینیت بخشیده میشود ؟) اطمینان دارم که این درخواست زبان حال بسیاری از دلسوزان نظام است که نگران وضع ایران اسلامی ( وضع ایران اسلامی مگر چگونه است ؟ منظورت از دلسوزان نظام ، دشمنان نظام هستند که در ان طرف منتظر انتخابات ایران هستن ؟ حق دارید نگران شوید )هستند و دلشان برای شنیدن طنین وحدت و همدلی در این کشور می تپد. ( وحدت یعنی چی ؟ اول وحدت را معنی کنید . وحدت یعنی همه به هاشمی رای بدن ؟ من موندم اون وقتی که فتنه صداش در اومده بود داشتن به براندازی فکر میکردن که البته کور خوندن هر کی به برندازی فکر کنه ، شما نامه نمی نوشتی ؟ اعلام برائت از فتنه گرا نمی کردید ؟ حالا یادتون افتاده دست به قلم بشید . نکته اخر : فتنه برای نسل دشمنان نظام براندازی نداشت اما 4 سال پیش بذر بصیرت را در دلهایمان کاشت و امام خامنه ای نیز این دانه کاشته شده را خوب آبیاری کرد حالا دیگر گول حرفای کسی را نمی خوریم برای ما قانون فصل الخطاب است .. قانون نیز گفته هاشمی رد صلاحیت شده است . پس من و بقیه نیز پای این ایستاده ایم تا دشمن مبادا خیال باطل در سر بپروراند)

ارادتمند92/2/31
زهرا مصطفوی(حجت الله رحیمی)


[ پنج شنبه 92/3/2 ] [ 2:17 عصر ] [ حسین عزیزی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

انتقادم کنید...دوس دارم....عاشق حاج عبد الرضا ...پایه ثابت هییت میثم مطیعی...مداحی میکنم.میگن صدات بد نیس..برام دعا کنید خیلییییییی زیاد.هم ازدواجم هم درسم رو به راه شه... خیلی ظاهرم مذهبی نیس.اصلا خشک نیستم.کلا پسر خوبیم دیگه.ماس فروش که نمیگه ماستم ترشه😜
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 61003